Nyheter

EM-silvret

Äntligen en mästerskapsmedalj! Det var verkligen skönt att jag fick till ett så pass bra lopp. Jag har kännt innan att jag varit i skaplig form men det är först i de riktiga loppen som formen sätts på prov. Även om Pliggen i det förra inlägget var försiktig i sin belåtenhet så kan jag påstå att jag är desto nöjdare. Till och med väldigt nöjd. Jag visste att Synek skulle bli tuff och det blev han också men jag var ändå närmare än tidigare och det bådar gott.

Nu ska jag njuta lite av det här och sedan börjar jobbet med att bygga upp formen ännu lite bättre till VM. Det brukar kännas bättre att träna så här efter att man sett att det ger resultat.

Bild på medaljen. Ska försöka komma över fler bilder som jag kan lägga ut.

Kommentarer:

  1. Grattis Lassi!  Snyggt jobbat!  En fantastisk prestation och en förebild för svensk roddsport!

    12 september 2010 20:47 av: Gammal Vaxholmare
  2. Grattis Lassi!  Snyggt jobbat!  En fantastisk prestation och en förebild för svensk roddsport!

    12 september 2010 20:47 av: Gammal Vaxholmare
  3. Supergrattis från släkten i Hedemora 

    12 september 2010 22:02 av: Matti
  4. Mycket starkt Lassi . Snart dags för ny medalj på VM . Håller tummarna .

    13 september 2010 15:08 av: Mattias Lindgren
  5. Grattis Lassi! Välförtjänt medalj! Lycka till på VM.

    13 september 2010 16:15 av: Jörgen Nilsson, Mölndals RK
  6. Grattis Lassi, starkt lopp såg dej på internet. Lycka till på VM i Lake Karapiro. Jag rodde där på VM 1978 som ende Svensk. Det kan blåsa en hel del där fråga Janne Knejp han var med mej, så jag föreslår att du tränar i lite böljer. Hälsa Pliggen från mej.       

    14 september 2010 06:49 av: Hasse Svensson Portland Oregon USA
  7. Gratulerer Lassi veldig fortjent...Knall løp...

    14 september 2010 07:35 av: Per Arne Syvertsen Norge
  8. Aftonbladet skriver :

    http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article7770814.ab

    14 september 2010 10:23 av: Johani
  9. Grattis Lassi! Underbart att det går bra för dig, kör på o fortsätt plocka hem skrot till nationen. Ser fram emot VM ska bli hur kul som helst o följa dig från Norge!

    Ha det bra och spela puckarna rätt så e du på rätt sida sträcket även i nästa tävling!

    15 september 2010 17:19 av: Olof Nilsson
  10. Lycka till med träningsjobbet! Först håller vi tummarna för dig och Linda i Leksand Rowing Race. Skulle önska att Pliggen också fick en medalj. Vad vore dina framgångar utan Pliggen?  Mor

    17 september 2010 14:27 av: mor
  11. Tusen Tack för alla gratulationer!

    Jättekul att du följer med på andra sidan Atlanten Hasse! Och jätteroligt att det är så många som följer det här hemma i sverige och även norge! Det gör det roligare för mig att hålla på också.

    Visst förtjänar även Pliggen en medalj för sitt engagemang och arbete och jag lovar att han ska få känna lite på den :-)

    04 oktober 2010 13:42 av: Lassi
  12. GRATTIS till EM-medaljen! Lite sent, japp. Och STORT lycka till inför VM! Ät massor av kiwi och klappa lite NZ-får före loppen, och se'n - på dem bara!

    12 oktober 2010 00:09 av: Hanna o Johan, Gävle
  13. Ya learn something new evredayy. It's true I guess!

    05 juli 2011 03:45 av: Chelsia
  14. ZfLo5r bmwrwyjnbrxq

    07 juli 2011 13:48 av: lhldylbppp
  15. car insurance quotes 1176 free car insurance quotes uiu

    11 juli 2011 05:47 av: aiken4liam
  16. cheapest car insurance 8[[ car insureance 6739

    15 juli 2011 06:31 av: mirarle
  17. ultram and prozac 976 acid aciphex disease reflux 5080

    16 juli 2011 04:59 av: MakeAMemoriix
  18. auto insurance 55882 car insurance quotes 8-))

    17 juli 2011 05:55 av: topofagnano
  19. new jersey car insurance 8-D auto insurance quotes 92770