Nyheter

Mera guld till Lassi

SM-guld i fredags, brons i lördags – och guld igår igen! Fredagens guld i singel följdes upp med en tredje plats i dubbeln tillsammans med brodern Antti. Igår var det dags att kliva överst på pallen igen – denna gång i scullerfyran. Övriga tre i besättningen var Per "Pliggen" Andersson, Tomas Nääs och Mattias Rapp. En lyckad helg är avslutad – nu väntar EM i Portugal för Lassi.

 

 

Kommentarer:

  1. Stort att Brudpiga kunde klippa till med en guldfyra! Grattis till er och respekt för kyrkbåt! /Johani

    06 september 2010 19:37 av: Johani
  2. Heja Brudpiga!!!!!!

    Fanken vad kul både med dubbeln och fyran  :)

    Lycka till i Portugalien, vi håller tummarna.

    /Matti

    07 september 2010 09:25 av: Matti-brorsan
  3. Vi gratulerar bröderna Lassi och Antti. Fantastiskt!

    Hälsningar från Finland. Familjen Ylijoki, Kerttu, Pekka och Tuomo.

    07 september 2010 11:02 av: Juho
  4. Grattis Lassi! Grattis scullerfyran!!

    Lycka till nästa helg.

    kram på dig

    07 september 2010 17:02 av: KarinW
  5. Bra jobbat brorsor och roddbröder!!

    08 september 2010 16:48 av: Linnéa
  6. Heja Lassi och Antti och brudpigorna!

    Jag måste säga att scullerfyran med tjusiga dräkter på fina brudpigor som kom ångande ohotade mot målet med mörkt vatten och grön skog i bakgrunden var en syn som jag sent ska glömma. Ursäkta Lassi, som gjorde en riktig kämpahelg, men den segern var oväntad.

    Nu håller vi tummarna för en pallplats i Portugal.

    08 september 2010 23:59 av: mor
  7. Härlig start på tävlingarna!  Fortsätt så!!

    10 september 2010 13:20 av: Kerstin
  8. vilket harligt go lassi o alla brudpiga roddare grattis o lycka till mot VMP

    24 september 2010 13:30 av: ingemar farth
  9. Genelde kadın hayatından bahsetmekteyiz. güzellik her kadının favorisidir. moda yı yakından takıp ederek, diyet yapıp vucudunuz sağlık lı yaşama hazırlayın. cilt bakımı nızıda ihmal etmeyiniz. yemek tarifleri alırken hafif yiyecekleri tercih edin, saç bakımı marka taşıyan ürünleri kullanarak uzmanlardan Gelinlik Modelleri' hakkında yardım alınız. Herşey sizin icin, Ev dekorasyonu

    03 november 2011 11:05 av: kadinay
  10. Guccio Gucci is the founder of the house of Gucci in Italy. The house of Gucci performs in the Florence region in Italy. They deal in manufacturing fashion products of leather. They are well known among the masses for their Gucci 2011 Handbags famously known as Replica Gucci handbags. Replica Gucci handbags are robust and fashionable in look that attracts everyone’s attention. The brand name Gucci is in the list of top 100 brand names of the world. The name Gucci is very famous for women preferred products like the Gucci Leather Handbags and purses and Gucci products associate a kind of societal status with them.Due to the brand being one of the best competing top branding companies, its products are also at a huge cost. Comparatively higher cost is charged by the manufacturers for their products due to the brand name associated with their productions. Then how can a common woman purchase Gucci products. The best option is the cheap replica handbags. There are Fake Gucci Jackie Bags available in the market for almost all brand and so for Gucci. The costs of replica Gucci handbags are comparatively less than the price charged by the company.

    30 november 2011 04:58 av: sean
  11. It's great to read something that's both enjoyable and provides pragmatisdc soluitnos.

    17 januari 2012 23:33 av: Heaven
  12. lvorjf qqimpfsyzhlf