Nyheter

Lassi 5:a i VM-finalen

Lassi fick ingen medalj, men gjorde ändå sitt bästa VM i karriären. I mål var han knappt 3,5 sekunder från bronset.
–Jag hade gärna tagit hem en medalj till Sverige, men de var snabbare än mig idag, sa Lassi. Jag får spara det till nästa år.
Vann guldet gjorde Mahe Drysdale före Ondrej Synek och Alan Campbell.
– Jag tycker jag var skapligt offensiv första 500 metrarna och kände att jag hade kontakt, även om jag inte hann kolla så mycket. Jag försökte sen trycka på vid 1 000 meter och vid 1 500 ytterligare lite till, men jag var några sekunder efter, inte många, men tillräckligt. Jag hann inte kolla så mycket på var de andra befann sig, Olaf Tufte såg jag att jag var före, och Marcel Hacker på den andra ytterbanan hade jag också koll på.
Vilken känsla hade du över mållinjen?
– Trött förstås, sen lite surt att inte nå medaljerna. Jag fick i alla fall slå Tufte. Jag får acceptera och låta revanschlustan vara en drivkraft för träningen inför nästa säsong. Det har ändå hänt mycket i min utveckling i år.
Så här sade tränare Per ”Pliggen” Andersson:
- Vi hade en högre placering i tankarna, men han fick inte ut mer idag, de andra var bättre.

– Vi har fått väldigt bra svar under detta VM i Slovenien, vad vi måste förbättra för att kunna slåss om medaljerna är rodden i partiet mellan 1000 och 1500 meter, där måste vi få till en utveckling. Nu vet vi var vi ska sätta in insatserna.

– Det har varit ett tydligt steg i rätt riktning, säsongen har i stort varit i linje med vad man kunnat önska. Och vi ska absolut vara nöjda med detta VM som blev hans bästa mästerskapsresultat i karriären.

Johan Pellas

Kommentarer:

  1. Grattis till en fin femteplats och kvalificering till OS. 

    03 september 2011 17:38 av: Ida
  2. Tappert kämpat Lassi! Det syntes att du stötte på vid 1000 och jag trodde att du fick ett litet häng på Mahe där, men det såg ut som att han bet ifrån. Att Campbell skulle hålla hela vägen var en bedrift för han såg tagen ut vid 1500. Du gjorde vad du kunde och en vacker dag blir det regn och motvind, inte sol och medvind som den här gången.

    04 september 2011 22:37 av: Johani
  3. Tack för ett mycket spännande lopp! jag trodde länge att du skulle gå om Marcel när han halkade efter i täten. Gratulerar även till kvalificeringen till London nästa sommar!

    Fortsätt med vad du gör så kommer det gå bra nästa sommar, fortsätt även vara den stora förebild som du inom den svenska roddsporten, det betyder mycket för många!

    08 september 2011 19:08 av: anonym
  4. Get Complete listings of Black Friday 2011 Ads, Black Friday Sales Black Friday samsung galaxy tab Deals.

    14 oktober 2011 11:04 av: Black Friday
  5. <h3><span lang="EN-US">cheap uggs is perfect for the outdoors or around the town with its rich leather and shaft, sheepskin sock liner to wick away moisture, and the molded rubber outsole for increased traction. cheap ugg boots in our cheap ugg Collection feature a soft foam insole covered with genuine sheepskin and have a light and flexible molded EVA outsole designed for amazing comfort with every step.welcome to uggs for cheap</span></h3>

    08 november 2011 07:17 av: uggs for cheap
  6. Do you love LV handbags ? Can you afford a original LV Porduct,Whose price almost are more than $1000 .This is so sad, i think most people can't accetp the price .So why not choose a Cheap Louis Vuitton Handbags from Out Store ?

    10 november 2011 07:46 av: linzhi
  7. An intriguing discussion is price comment. I believe which you ought to write extra on this topic, it may not be a taboo subject but typically individuals are not enough to speak on such topics. Towards the next. Cheers เกมส์แต่งบ้าน  เกมแต่งบ้าน  เกมส์แต่งห้อง  เกมส์ต่อสู้  เกมต่อสู้ เกม เกมส์ game

    14 november 2011 16:21 av: เกมส์แต่งบ้าน

  8. Welcome to the [b][url=http://www.pittsburghsteelersjerseyssale.com/]Cheap Steelers Jerseys[/url][/b] Steelers [b][url=http://www.pittsburghsteelersjerseyssale.com/]Authentic Steelers Jerseys[/url][/b] Steelers Authentic Jerseys section [b][url=http://www.pittsburghsteelersjerseyssale.com/kids-steelers-jerseys]Kids Steelers Jerseys [/url][/b] of our [b][url=http://www.coachoutletstoreonline-s.com]coach outlet store online [/url][/b] site - find [b][url=http://www.coachoutletstoreonline-s.com]coach outlet online[/url][/b] all your [b][url=http://www.coachoutletstoreonline-s.com]Coach Crossbody[/url][/b] Authentic, [b][url=http://www.coachoutletstoreonline-s.com/coach-backpack-c-8.html]Coach Backpack[/url][/b] Premier, [b][url=http://www.coachoutletstoreonline-s.com/coach-diaper-bags-c-2.html]Coach Diaper Bags[/url][/b] Replica, Mitchell And Ness Throwback, [b][url=http://www.supraskytoppurpleshoes.com/]supra skytop[/url][/b] Home Road Steelers [b][url=http://www.supraskytoppurpleshoes.com/]purple shoes[/url][/b] Authentic Jerseys right here [b][url=http://www.supraskytoppurpleshoes.com/]supra skytop purple[/url][/b] at Official Online Shop!
    "it is released by pittsburghsteelersjerseyssale.com 2011.11.26"

    26 november 2011 07:02 av: Pittsburgh Steelers Jerseys
  9. Welcome to the Cheap Steelers Jerseys Steelers Authentic Steelers Jerseys Steelers Authentic Jerseys section Kids Steelers Jerseys of our coach outlet store online site - find coach outlet online all your Coach Crossbody Authentic, Coach Backpack Premier, Coach Diaper Bags Replica, Mitchell And Ness Throwback, supra skytop Home Road Steelers purple shoes Authentic Jerseys right here supra skytop purple at Official Online Shop! "it is released by pittsburghsteelersjerseyssale.com 2011.11.26"

    26 november 2011 07:04 av: Pittsburgh Steelers Jerseys
  10. <div>Cheap Hip Hop Jewelry on sale,hot fashion and powerful,sure you will like it.</div>

    Hip Hop Jewelry give you a surprise

    02 december 2011 07:45 av: hip hop
  11. <div>Cheap Hip Hop Jewelry on sale,hot fashion and powerful,sure you will like it.</div>

    Hip Hop Jewelry give you a surprise

    02 december 2011 07:45 av: hip hop
  12. <div>Wholesale Tresor Paris online,come and have a look,there will something just for you!</div><div>Tresor Paris Jewellery,which believed to aid recovery, advantageous for asthma, sufferers, and muscle cramps as well as being good for the skin.It is all handmade weave ,craft excellent.you will like it!</div>

    02 december 2011 07:45 av: hip hop
  13. This cheap true religion jeans will be deeply impressed by the fresh colorways with fashionable elements. true religion jeans cheap stitching in golden accent surrounded the seam and waist of the pant that not only ensured the fine quality while at the same time proved the precise workmanship of true religion jeans .welcome to our true religion jeans outlet.here you can buy
    cheap true religion.cheap true religion jeans is a simplified and sleek alternative in true religion jeans outlet. This raw denim is a deep, dark indigo blue and the construction is durable enough to withstand the toughest of wear. The cheap jeans selvedge denim is a traditional, American vintage look that will never go out of true religion jeans style. The Matt will continue to look better with each wear. true religion jeans cheap attention was made to the detailing of this hand-crafted piece to complete a truly clean and contemporary look.welcome to true religion outlet.

    20 december 2011 06:40 av: the north face outlet
  14. cheap true religion jeans  the world famous jeans, have ever been worn by thousands of stars. And it is also the favorite pants of many celebrities.true religion jeans outlet Now True Religion jeans are on large discount. The jeans are not only made with high quality cotton, but also with low price. The True Religion jeans help us to take on our personal day-to-day life. It is the best choice to color your wardrobe. Hurry up! You would not feel regret to own such an awesome True Religion jeans. True Religion jeans will fit you best. We will offer you the most competitive price and the best service. True Religion jeans discount sale save off 50%,buy now! true religion jeans saleOrders usually will be shipped out in 12-48 hours after payment received. Delivery by Worldwide Express Mail Service, it usually takes 3-5 business days to arrive. A tracking No. of the parcel will be sent to you after delivered, you may track it online.




    adsfdsa asdf sd sadf sadf sdaf asdf afds adfd
    saasfd sd
    asdf

    genuine ugg boots
    cheap genuine ugg boots
    ugg boots uk
    ugg 5116
    ugg 5359
    ugg 5440
    ugg 5449
    ugg 5450
    ugg 5501
    ugg 5511
    ugg 5512
    ugg 5579
    ugg 5593
    ugg 5594
    ugg 5595
    ugg 5596
    ugg 5597
    ugg 5605
    ugg 5678
    ugg 5687
    ugg 5722
    ugg 5734
    ugg 5750

    25 december 2011 13:34 av: cheap true religion jeans outlet
  15. I'm a recent college graduate who mere hours ago got a rejection email from a ticket taking position at a local theater. So things aren't going so well for me and the work I've be

    able to get after a year of searching has been free (internships and volunteering - which I've taken gratefully) and low (babysitting and house-cleaning - which I've also taken). I have

    long-term relationships with several local businesses who can't take me on, and a full, y8 relatively impressive resume with notable references

    (household names), but a year or so out, I'm able to see that my 3.8 B.A. y8 in political science isn't worth much. Maybe it shouldn't be worth very

    much.
    Anyway, stuck, I've been trying to think of what my next move should be after hundreds of failed applications. I have a list in front of me now: at the top there's reception work.
    There's temping. There's food service and retail. I can keep cleaning and watching y8.
    This is the reality for many college grads out there now; friv no new jobs were added to the U.S. economy in the last month. And I read your
    posts about, essentially, Just Doing It, and I think, "Yeah! Just do it! That's what I'll do!" I've got the number for Merry Maids on my notebook
    y8
    right in front of me. Where does that leave me in ten years? I'll tell you where: a Merry Maid. I wonder what kind of on-the-job training I get

    cleaning toilets... (You think I haven't tried hard enough, don't you?)Ok, so you think grad school is a really, really bad idea. When I first started reading these anti-grad school posts,

    I was still in undergrad and I whole-heartily agreed (I don't know what I based this agreement on; I guess I had the idea that grad student = loser, forever student). Now these
    y8
    arguments hit me as sort of ill-informed, and maybe all that is needed to fix that up is a distinction. From what I understand, there are different programs in grad school, it's not just

    one program called "waste of money and time." miniclip There're the liberal arts programs, which are mostly unfunded and do not

    guarantee positions upon graduation - not by a long shot. Here we're talking history, arts, communication, kizi, creative writing, English. And there

    are the scientific, technical, and healthcare-related
    programs, ben10 some of which are funded and include position-focused training and post-grad, structured employment.
    y8
    I appreciate your insight into American work. This comment is just to give you a slice of reality and say that not all post-graduate

    education and training is a terrible, terrible idea. I'm looking at healthcare:  
    y3
    PA, RN, NP, MD, Cl. Psych PhD. I wish you wouldn't
    y8
    equate these types with an English master's and declare them all ridiculous.

    10 januari 2012 01:53 av: friv